Suundaaay

Hey!
Sitter och har världens ångest just nu, så splittrad! Känner mig jättestressad- jag har så mycket att plugga på nu, men jag vill verkligen inte. Okej, du tänker förmodligen : " Vem vill det, kom igen! Gör det!", men åååh!
Jag har pluggat så mycket förut att jag blivit helt utbränd, *** heller jag gör så igen!
Var en period för ett tag sedan då jag var så sjukt trött att jag trodde jag skulle börja gråta hela tiden- nej tack, inte igen! Sure, jag måste börja plugga mer, men jag tänker iaf. inte överdriva så igen.
Skönt att jag kommit över det, jag var nog inget kul sällskap heller haha.

Har beställt en ny bloggdesign idag, men vi får se om det kommer få resultat! Tjejen kanske inte är så aktiv längre?:S Men hoppas kan vi ju!;)
Nu SKA jag plugga lite, sen blir det mys innan sängen ska få mitt sällskap;) Imorgon ska jag på konfa. kväll, lär vara hemma omkring nio. Får se om jag startar upp laptopen på kvällen... kanske slänger in ett inlägg i skolan?
Kram!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback