Hemma från skolan

Hey!
Kom hem från skolan för en liten stund sen, sitter och slappar just nu:) Blev en frukttallrik med apelsin och äppelklyftor med MASSOR av kanel till mellanmål, hur gott som helst!:)
Jag är alltid jättetrött när jag kommer hem, vilket leder till att jag blir hur jäkla taskig som helst! Orkar knappt svara på tilltal och "skiter i allting", och då finns det bara en sak som hjälper...MAT!
Haha känner någon igen sig?
På tal om komma hem,  några jobbiga fjortiskillar satte sig bredvid mig längst bak i bussen idag, när Lisa hoppat av.
Hade tänkt sova sista biten hem ( JA, jag är en sömntuta.), men nehepp det gick ju INTE. THANK´S GUYS! Haha jag är ganska social av mig annars, och inte blyg, men det är inte smart att störa mig när jag sitter trött på bussen hem.... just saying.
Blev att höja volymen i mitt headset och stänga ute omvärlden så istället.

Nu måste jag ta itu med disken, och sen, ja SEN BLIR DET XBOX!Hahaha! x)
Fixa er ett bra slut på dagen hörni! <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback