Blöt pudel

Tjeena!
Idag hängde Anna med mig hem till staun´, eftersom vi ska spela flöjt senare ikväll:) Köpte varsin pastasallad med vitlöksdressing, så nu luktar jag som *** hahaha!
Vi duschade precis Freja, såååå söt när hon rusar runt dyngsur! Så när hon har torkat lite mer ska jag klippa henne, vilket INTE kommer bli lätt! Ja vadå- har du försökt klippa en tolvårig dampudel någon gång?!
Dude, min brud har fortfarande klös i sig. Har jag märkt....
Hann dock inte slita fram kameran:(
Ikväll händer nog inget särskilt förutom att jag ska spela då... sen måste det bli plugg, ska kämpa mig igenom matteläxan och fysiken... ugh.
Syns ikväll;)

Postat av: angelica

sv åh tack! :)

jag har fixat den själv :)

2011-01-27 @ 17:53:05
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback