Eller...?

Hej igen!:)
Blev så jäkla bloggsugen, så här kommer några rader, hihi;)
Hmm. Jag har tyckt den här veckan är och kommer vara för jäv***, men nu när jag tänker på det, det kommer nog lösa sig hörni! Matteläxan till fredag- klar. Franskaläxan till imorgon-gör jag på bussen. Så bara fysik kvar nu!
Jag kommer absolut få godkänt, men jag vill gärna ha VG!
Ikväll, och HELA kvällen imorgon, kommer jag sitta och läsa om optik... GO ME! Hellz yeah, go me!
Jag tycker alla måste börja tänka så oftare; " JA *** det här klarar jag!" Livet blir inte lättare om man bara ser det negativa. Även om solen är skymd bakom molnen, och det är svart... FINNS den där!

På tal om solen- snart VÅR! Eller... ÄR det vår nu? Help, someone?
Jag längtar tills jag kan skutta runt och plocka snödroppar ute på landet <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback